مقابله با سوسک

تصویر سوسک

از بین بردن سوسک

که یکی از معمول­ترین حشرات خانگی در خاورمیانه و حتی کشور ما است  و جلوگیری از بازگشت آن، ساده ­تر آنست که فکر می­کنید. تمام چیزی که لازم دارید ترکیبی از تمیزی و نظافت خانه (که جذابیت خانه را برای سوسک­ها کم می­کند) و همچنین  استفاده از محصولات مناسب نظیر اسپری، پودر، روغن، مایع نابودکننده و سوسک کش نگون سار  برای مبارزه با سوسک­ هایی است که به هرحال وارد خانه می­شوند. رژیم غذایی سوسک ­ها شامل زباله گندیده و پس­مانده غذا (و فاضلاب و … که به آن نخواهیم پرداخت) می­باشد، بنابراین برای جلوگیری بلند مدت مهم است که تمام خرده غذاها را به محض ریختن جمع کنیم، تمام چیزها را تمیز نگه داریم و غذاها را در محفظه­ های دربسته نگه داریم. مثل دیگر شیوه­ های کنترل حشرات موذی، زباله ­ها را به طور منظم بیرون ببرید، و اگر سطلی برای تولید کود دارید، حواستان به مهمانان ناخوانده در آن­ها باشید.

برای کسانی که حیوانات خانگی دارند، تمیز کردن ظرف غذای آنها هر شب، از جمع شدن خزندگان موذی در این ظروف جلوگیری می­کند. همچنین مواظب چیزهایی که حیوان خانگی شما با آنها در کف آشپزخانه بازی می­کند باشید. بهترین درمان و راه حل برای از بین بردن این موجود چندش آور رفتن سراغ منبع اصلی است که لانه سوسک می باشد. پس کلاه کارآگاهی­تان را سر کنید و مسیر سوسک­ هایی که می­بینید را دنبال کنید. آن­ها معمولا در ترک دیوارها، لبه تخته ­ها، داخل کابینت ­ها یا زیر لوازم منزل که قابل جابجایی می باشند، جمع می­شوند.

جعبه کارتن­ ها نیز مقصرین ناخواسته ورود سوسک به خانه هستند، به خصوص اگر پیش از آن در گاراژ یا انباری، انبار شده باشند. اگر نمی­توانید محتویات این جعبه­ ها را به جعبه­ های پلاستیکی منتقل کنید، حتما به فکر تله­ گذاری در اولین فرصت باشید.

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: