مقابله با عنکبوت

راه های مقابله با عنکبوت

راه های مقابله با عنکبوت

ای کاش تمام عنکبوت­ ها به زندگی در محیط باز راضی بودند. ولی این گونه نیست، متاسفانه، بخصوص در زمان بارندگی، عنکبوت­ ها مانند ما به دنبال سرپناه می­گردند. پس از تمام تمهیدات امنیتی خود استفاده کنید تا از ورود آن­ها به خانه جلوگیری نمایید.

تمیز کردن معمولی خانه کارآمدترین شیوه کنترل عنکبوت است، پس یک گردگیر دسته­ بلند بردارید و تمام تار عنکبوت­ ها و عنکبوت­ های خانه را پاک کنید تا از تکثیر آن­ها جلوگیری کنید. همچنین بیاد داشته باشید تا کتاب­ ها، لباس­ ها، و کفش­ ها – بخصوص چکمه ­های پلاستیکی – را قبل از استفاده بتکانید تا عنکبوتی داخل آن نباشد.

حالا که خانه تکانی تمام شد، اطمینان حاصل کنید که درب­ ها و پنجره ­ها هنگام بسته شدن هیچ شکافی ندارند یا حداقل هواکش­ ها، لوله ها و تجهیزات دیگری که راه ورود به خانه را فراهم می­کنند را اسپری  نابود کننده حشرات خانگی بپاشید. همچنین زمانی که در باغچه مشغول هستید، ایده مناسبی است که به بچه ­ها از ابتدا یاد بدهید تا در زیر خانه یا سنگ ­ها سرکشی نکنند.

مناطق خارج از خانه که به طور خاص نیاز به مقاوم­ سازی در مقابل ورود عنکبوت را دارند، ایوانی، گاراژ و قفسه­ های انباری هستند. عنکبوت­ ها بیشتر در انباری­ ها، زیرزمین­ ها و مناطق دور از دسترس زیر خانه هستند، بنابراین به طور مداوم  از محصولات از بین برنده عنکبوت استفاده نمایید و تمام مکان هایی که ممکن است این حشره در آن جا وجود داشته  باشد را چک و در صورت وجود اسپری کنید.

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: