مقابله با مورچه

مورچه­ ها

مورچه­ ها ممکن است در سینما و تلویزیون جالب به نظر برسند، ولی سکونت آن­ها در خانه شما خوشایند نخواهد بود. با رعایت چند نکته کوچک خانه شما عاری از هرگونه مورچه خواهد بود .از وسوسه کشتن مورچه ­ها وقتی یکی از آن­ها را می ­بینید دوری کنید. بجای آن مسیر آن را تا لانه دنبال کنید. مورچه ­ها از خود ردی با بوی خاص بجا می­گذارند تا مورچه ­های دیگر این بو را به سمت غذا دنبال کنند، بنابراین اگر می­خواهید مشکل را حل کنید، راه حل نابود کردن لانه اصلی است.

مورچه ­ها معمولا بیرون از خانه لانه درست می­کنند و می­توانند در حفره­ های دیوارها، زیر خانه و سقف – به خصوص جاهای مرطوب – لانه کنند، و به سرعت به یک مشکل غیر قابل کنترل تبدیل شوند. ترس به دل خود راه ندهید، شما می­توانید آن­ها را کنترل کنید. علاوه بر تله­ گذاری، می توانید با اسپری  کردن و استفاده از پودر ضد مورچه یا مایع نابود کننده این حشره در تمام نقاط ورودی آن­ها مانند درب­ها، پنجره ­ها، حفره­ های روی دیوارهای بیرونی و ترک­های پی، اطمینان حاصل کنید که تمام مورچه­ هایی که وارد می­شوند از بین خواهند رفت.

همیشه غذای خود را در ظروف درب­دار نگه­داری کنید – از کاسه شکر بدون درب استفاده نکنید – و مواظب کاسه میوه­ ها باشید. وسایل غذاخوری را به محض استفاده تمیز کنید و درب سطل زباله را محکم ببندید. محیط داخل و بیرون خانه را تا جای ممکن عاری از غذا و ریختن آبمیوه نگه دارید و تمام سطوح، طاقچه­ ها و کشو­­ها، میزها، زمین و محل نگه­داری زباله­ ها را به طور منظم تمیز کنید.

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: