مقابله با مگس

راه های مقابله با مگس

راه های مقابله با مگس

با وجود هوای گرم محیط، برای مقابله با مگس پیشگیری حتما بهتر از درمان است.بهترین راه برای در امان نگه داشتن خانه از مگس­ ها، نابود کردن محل­ های تخم­ریزی معمول آن­هاست. برای شروع باید زباله­ ها را به صورت منظم بیرون ببرید و محل دفع حیوان خانگی خود را تمیز نگه دارید، در عین حال باید سطل­ های تولید کود را با درب­ های محکم بسته نگه دارید تا مگس ­ها در آن لانه نکنند.

پس از انجام این مراحل، اگر حیوان خانگی دارید، باید به صورت منظم محل خواب، کاه و زباله­ های او و همچنین هرگونه ماده گیاهی یا جانوری در حال تجزیه­ را از اطراف خانه و باغ دور کنید. در این مورد بینی شما یک راهنمای خوب است – اگر چیزی از نظر شما بوی بدی می­دهد، برای مگس­ ها شبیه عطر می­ماند. هرگونه زباله تر را ابتدا ببندید سپس آن را در پاکت زباله بیندازید. این کار شما را از پاک کردن و تمیز کردن سطل­ های زباله و همچنین محل­های تخم ­ریزی مگس ­ها نجات می­­دهد.

در آشپزخانه نیز از روباز گذاشتن غذا (شامل غذای حیوانات) خودداری کنید و هرچیزی که روی آن مگس دیدید دور بیندازید. فقط به خاطر داشته باشید که هربار آنها روی چیزی می­ نشینند، دفع و استفراغ می­کنند.

نکته: اگر هنگام خواب صدای ویز ویز آشنای آن­ها را شنیدید – یک راه مطمئن – اینست که تمام چراغ ­های داخل را خاموش کنید و فقط یک نور خارجی یا نور چراغ خیابان حاضر باشد، و پنجره را باز کنید. مگس به طور طبیعی به سمت نور حرکت خواهد کرد.

در نهایت اگر همچنان با این حشره موذی مشکل دارید و در حال دست و پنجه نرم کردن هستید می توانید از اسپری نابودکننده حشرات خانگی به خصوص اسپری کشنده مگس نگون سار از شر این مزاحم همیشگی رها شوید و خوابی آسوده داشته باشید، بدون صدا و نیش این حشره.

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: