مقابله با پشه

راه های مقابله با پشه ها

راه های مقابله با پشه ها

پشه ­ها ترس در قلب بسیاری از ما  می ­اندازند، بخصوص افرادی که به نیش آن­ها واکنش بدی نشان می­دهند، بنابراین بهترین راه مقابله با پشه پیشگیری کلی از آن است. زمان طلوع و غروب خورشید زمانی است  که بیشترین نیش زدن رخ می­دهد، ولی پشه­ ها در تمام طول روز فعال هستند، به خصوص در روزهای گرم و مرطوب.

هنگامي که سيل به راه مي افتد و پس از آن آبها عقب نشيني مي کنند رشد جمعيت پشه ها در چاله ها و حوضچه هاي برجاي مانده از سيل از کنترل خارج مي شود و مشکلات مضاعفي را بر ساکنان منطقه تحميل مي کند.

بهترین راه حل برای دور کردن  پشه، کمی تمیزکاری  و نظافت خانه است. پشه­ ها در آب­ های راکد تولید مثل می­ کنند، بنابراین به دنبال محل ­های جمع شدن آب در اطراف خانه بگردید. قوطی­ ها را خالی کنید، گرفتگی­ های شیروانی را بگیرید و آب گلدان­ های خالی و هر ظرفی که آب نگه نگه می­دارد را دور بریزید.

کار خود را با بسته کردن آب انبار، چاه­ های فاضلاب، بشکه ­های ذخیره آب باران و حوضچه­ هایی که در آن­ها آب ذخیره می­شود ادامه دهید. همچنین تا جای ممکن حوض­ های راکد، چاله ­ها و محل ­های مردابی اظراف خانه را خالی کنید.

تله پشه: اگر پشه روی دست شما نشست عضلات خود را سفت کنید، با این کار پشه گیر می­کند و به راحتی می­توانید آن را با دست بزنید. یا با فشار آوردن بیشتر به عضلات، گفته می­شود که پشه آنقدر پر از خون می­شود تا می­ترکد.

همچین برای خلاص شدن از دست این حشره مزاحم و آزاردهنده می توانید از اسپری های کشنده پشه نگون سار استفاده نمایید تا از نیش  این حشره سمج در امان باشید.

 

 

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: