چگونه از ورود عنکبوت­ ها به خانه جلوگیری کنیم؟

چگونه از ورود عنکبوت ها به خانه جلوگیری کنیم

چگونه از ورود عنکبوت­ها به خانه جلوگیری کنیم؟

عنکبوت ها هرچیزی هستند بجز عزیز. بجز البته شارلوت از کتاب تار شارلوت نوشته ا.ب. وایت – و ما نیز انتظار آمدن او را به خانه خود نداریم. بزرگ یا کوچک، خانگی یا باغچه، دیدن این موجود هشت­پا می­تواند از نگرانی ملایم تا وحشت را به وجود بیاورد.

در حالیکه بیشتر عنکبوت­ های خانگی برای انسان­ها بی ­آزار هستند، نقش مهمی در به دام انداختن مگش، پشه و دیگر حشرات موذی پرنده ایفا می­کنند. هرچند بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنیم و خانه را عاری از عنکبوت نگه داریم.

شما شاید از دانستن اینکه موثرترین راهکار خلاصی از عنکبوت­ ها تمیز کردن خانه است، خوشحال شوید (یا نشوید). تمام تار عنکبوت­ های موجود را از اطراف خانه پاک کنید، و مطمئن شوید درب­ها و پنجره­ ها محکم بسته شده­اند تا عنکبوت­ ها به داخل نیایند. همچنین منظم کردن حیاط خلوت و حرص کردن باغچه محل­ های اختفای آن­ها را از بین می­برد.

عنکبوت­ ها به محل ­های تاریک و ساکت جذب می­شوند، بنابراین اجناب از بهم ریختگی بسیار مهم است. مناطق خارج خانه که نیاز به توجه دارند شامل ایوان­ ها، گاراژها و انباری ­ها می­باشند. زیر خانه و داخل جعبه فیلتر استخر نیز از جمله محل­های مورد علاقه عنکبوت ­ها است، بنابراین این مناطق را به طور منظم تمیز کنید. همچنین عنکبوت­ ها عاشق چوب هستند، پس از انبار کردن هیزم در نزدیکی خانه اجتناب نمایید.

یک راه دیگر دور نگه داشتن عنکبوت ­ها اسپری کردن منظم این مناطق عنکبوت خیز است. اسپری­ های سطحی نگون سار قابلیت کشندگی بسیار سریع دارد و از بازگشت عنکبوت­ ها تا ۶ ماه جلوگیری می­کند. همچنین دور درب­ ها و پنجره ­ها را برای جلوگیری از ورود عنکبوت اسپری کنید.

نکات مفید درباره عنکبوت ها:

  • چکمه ­ها، لباس­ ها و لباس­ های شستنی را قبل از استفاده بتکانید.
  • همیشه داخل کفش­ هایی که بیرون خانه مانده ­اند را قبل از استفاده چک کنید.
  • به بچه­ ها اجازه ندهید در هنگام کار در باغچه، زیر خانه یا سنگ ­ها سرکشی کنند.

محصولت پیشنهادی

انتخاب حشرات مزاحم: